This bed is on fire with passionate love, the neighbors complain about the noises above, but she only comes when she's on top

Mina vänner säger att jag ser nykär ut. Gladare än på länge och inte alls lika stressad. 
På ett sätt är det väl sant. Har hittat världens bästa ligg. Drar hit honom på kvällen och låter honom stanna till eftermiddag och vi lämnar knappt sängen. 
Efter en timme av vad som kan ha varit världens bästa sex går han upp och hämtar en öl åt mig. Ligger naken i sängen och dricker öl och har världens hetaste man bredvid mig. Sedan ligger vi igen och jag menar verkligen att det är det bästa någonsin. 

Tror inte på det där med kärlek. Eller förhållanden. Men att vi trivs bra ihop och pratar om vettiga saker och mellan allt det där har sex ungefär åtta gånger om dagen. Och när vi tröttnar så kastar vi bort varandra och letar efter någon annan. Det finns alltid någon annan. Jag tror på det och det är så  väldigt mycket enklare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0