.

Vet inte om det är självmordstankar eller vad det är. När man bara känner att det inte spelar någon roll längre. Att det kanske är lika bra att råka falla ut. Bara råka göra något som leder till en säker död, även om det inte var planerat eller meningen. 
Som som det skulle fungera. 
Han säger att det bara handlar om njutning. Att man lever för det och det är värt att leva för. Förstår inte varför, vad spelar det för roll, man är ändå borta sen? Vi kommer aldrig minnas hur det här livet var ändå. Ingen kommer att komma ihåg mig. Vill inte bli ihågkommen. 
Vet inte vad det är för dag men vet att den är röd. Vet att vinet snart är slut och att det inte går att köpa mer ikväll. Måste ta mig ut. Måste ringa någon och låtsas vara social en stund. Vill inte svara när de ringer till mig. Vill inte följa med på bio och vill inte att du ska följa med hem och knulla mig efteråt. Vill bara gå ut och bli dödligt full och åka hem ensam och bara sova. Vakna bli full sova vakna bli full och så vidare. Ingenting annat.

Vet att han bara fortsätter prata med mig för att han vill att jag ska skaffa tjack till honom. Han är gift och har barn. Jag är väldigt ensam och fixar tjack för hans pengar och snortar upp det själv och säger att jag blev blåst. Alltid. Vill inte knulla honom oavsett vad han vill göra med mig så varför ska jag hjälpa honom med någonting. Och hade jag velat hade jag bara gjort det men det är för sent. Han äcklar mig. Alla äcklar mig efter en stund. 

Äcklar mig själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0