-

Så vi stannar i sängen hela förmiddagen. Ligger bort gårdagens vindrickande. Går upp och fortsätter i duschen. Kommer ut i lägenheten med halvfulla vinglas. Alla möbler lite på sned efter hårt och djuriskt sex i varenda rum. 
Säger till honom att om det inte vore för sexet så hade jag nog hatat honom lite. För han är inte min typ och iblan när han pratar vill jag bara slå honom i ansiktet och ibland gör jag det men då drar han bara ner mig i sängen eller soffan eller golvet och så är det igång igen. Går inte att låta bli. Har aldrig varit så tänd på en man i hela mitt liv. Har gjort honom hundra gånger minst och får ändå inte nog. 
Till skillnad från dem jag tröttnar på efter tio. Pojkvännerna jag slutat ligga med efter några månader för att det har blivit för tråkigt. Det här blir aldrig tråkigt. Det blir bara bätte.
Och nu försvinner han i flera veckor och jag orkar inte ens hitta någon ny för det kan aldrig bli lika bra med någon annan.

Vill vara så kåt att jag glömmer bort att andas, vill ha det så hårt och så länge att jag är helt slut efteråt och vill samtidigt ha den där närheten och hungriga kyssar över hela kroppen och lämna småsmå bitmärken och rivsår och ha handavtryck över hela låren och blåmärken efter hans fingrar runt mina armar. 

Jag har inte fått nog helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0