You had me at hello

Så härom natten ramlade jag genom staden vid fyra på morgonen. Kanske druckit några glas rödvin. Kanske rökt lite för mycket eller lite för bra gräs och legat i gräs och kollat på stjärnor och diskuterat all världens musik. 
Kanske kände jag precis då när jag ramlade hem genom mina slitna kvarter att det inte behöver vara svårare än så. Och för all del kanske det var just vinet och gräset som pratade mest, men om det får mig glad så varför inte. Klappade katter och lyssnade på fåglar. Åt kakor i sängen med någon jag tycker om och somnade sedan tvärhårt. 
Kanske behöver livet inte vara svårare än så. Önskar att alla nätter var varma sommarnätter då man kan göra precis vad man vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0