And anything to make you smile It is my better side of you to admire

Så jag ligger och vrider mig hela nätterna. Sover en timme här och en där och är aldrig riktigt vaken. Släpar runt saker och möbler i lägenheten hela dagarna. Står inte ut med det. Det blir aldrig bra. 
Och jag möter min absolut bästa vän och jag måste dra två glas vin innan för att klara av det och jag vet att hon vet men jag är bara tacksam så länge hon inte låtsas om det. Och hon frågar lite på skämt om jag blivit alkis än och vi bara skrattar men det fastnar lite i halsen för vi vet.
Och jag tror det fastnar lite i halsen på alla för alla vet men det är så väldigt lätt att bara blunda och jag blundar själv och tänker att det bara är en kort period. En väldigt kort period som jag inte alls vet hur man tar sig ur, jag vet bara att jag aldrig vill släppa taget om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0