.

Har halsat vin hela natten för att kunna sova, och har ändå varit vaken varenda sekund. 
Vill ringa och säga tusen gånger förlåt och att jag gör vad som helst. Samtidigt vet jag att det bara är ångest som talar och så fort allt blir bra igen så kommer jag göra om det.
Ironiskt att jag blev singel för att jag inte ville ha allt trubbel som följer med ett förhållande. Trots det så har jag både lyckats vara otrogen och bli dumpad. Som om hela min kropp bara rasar ihop. Det var det sista jag behövde just nu.

Och för tjugofyra timmar sedan så trodde jag att jag var kär i två. Men så fort A gick utanför dörren så rasade halva världen, och när J sedan ringde och ville ses så ville jag be honom dra åt helvete. J var rolig för stunden, men A skulle vara min. Ett litet tag till åtminstone. 
Och jag låg så väldigt nära hela dagen med läpparna tryckta mot hans nakna bröstkorg och jag kunde inte lyfta ett finger för att hålla kvar honom men ville aldrig att han skulle gå. Sen gick han och jag började dricka vin och nu har det gått fjorton timmar och allt annat idag gick så väldigt snabbt men det här gick inte över.

En enda liten detalj glömde jag och den förstörde allt.
Och det värsta är att det var så väldigt välförtjänat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0