.

Och det här dubbellivet börjar bli lite väl intrasslat. Jag vet vem jag skulle välja om jag var tvungen, inget tvivel om saken. J må vara mer lik mig. Vi är på samma nivå i livet och det är roligt och bekvämt. Men A får hela mig att bli knäpp för jag är så kåt och förälskad på samma gång och hela min kropo ler när jag tittar på honom. Vi är så väldigt olika och bråkar och förstår inte varandra men samtidigt finns det så mycket nytt och spännande och fantastiskt.
Vill bara kunna ha båda för evigt.

Sitter istället ensam och dricker vin och försöker reda ut något. Trots att jag vet att om det här ska få något slut så måste jag vänta på stt någon av dem ska sticka. Jag går nämligen ingenstans.

Kanske är jag bara så fruktansvärt ensam.
Kanske bara lite för kåt.
Mest av allt kommer jag alltid dra mig till trubbel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0